Posted by: lrrp | July 26, 2010

අද නම් මං මේ එළිය අල්ලා ගන්නවා

විශ්වය හරහා ක්‍රියාත්මක වන ආලෝක තරංග, ශබ්ද තරංග ආදි ඉතා සියුම් හා වේගවත් තරංගයන්ගේ ස්වභාවය හා වේගය නවීන විද්‍යාඥයන් විසින් සොයා ගනු ලැබ ඇත. එහෙත් චිත්ත තරංගයේ වේගය තවමත් සොයා ගෙන නැත.

සාමාන්‍ය පියවි ඇසට නොපෙනෙන දෙවි දේවතාවන් ගේ හා වෙනත් භූතයන් ගේ පින්තූර පවා වර්තමාන තාක්ෂණයෙන් සොයා ගෙන ඇත. මේ ආලෝක සමඟ පැමිණෙන සත්ත්වයා කවරෙක්දැයි අනුමාන කරනවා මිසක නිගමනය කිරීමට හැක්කේ අභිඥාලාභියකුට පමණි. එසේ නැතහොත් ඒ භූතාත්මය සමඟ සාකච්ඡා කොට ලබා ගත හැකි විශ්වාස කටයුතු තොරතුරු මඟිනි. මේ වන විට අප වෙත වාර්තා වී ඇති, තවමත් ගවේෂණයේ පවතින, දීර්ඝ කාලීනව සිදුවෙමින් පවතින සිද්ධියකි මේ.

මේ කුලියාපිටිය ප්‍රදේශයේ පවුලකි, මව, පියා දුව සහ පුත්තු දෙදෙනෙක් මේ පවුලේ සිටිති. දියණිය රංගනී මේ වන විට 32 හැවිරිදි ය. ඇය විවාහක ය. එක් දරු මවකි. මේ සියලු දෙනා ම සාමාන්‍ය ජීවිත ගෙවති.

කාලයක් තිස්සේ මේ පවුලේ පියවි ඇසට නොපෙනෙන, එහෙත් වරෙක කෙනෙකුට පෙනෙන අනිත් අයට නොපෙනෙන, තවත් වරෙක හැමටම පෙනෙන මහා අද්භූත ක්‍රියාවලියක කතාව දුව රංගනී මෙසේ කීවාය.

“මා උපන්නේ කුලියාපිටිය ප්‍රදේශයේ ගමක. අම්මයි, තාත්තයි, මමයි, මල්ලිලා දෙන්නයි, අපි ඔක්කොම පස් දෙනයි. තාත්තා ගොවියෙක්. තාත්තා ගොවිතැන් කළේ සීයගෙ කුඹුරුවල. ඊට අමතරව බුලත් වගාවත් කළා.

අපි ජීවත්වුණේ කුඹුරු යාය මැද ගොඩැල්ලක පිහිටි ගෙදරක. ගෙට එක පැත්තකින් ඇළ පාරක් ගලා ගියා. අනිත් පැත්තෙන් නියර දිගේ උණ වැටියක් තිබුණා.

වෙල් යායේ අපේ නිවසට පෙනෙන හරියේ නුග ගසක් තිබුණා.

සමහර දාට රාත්‍රියට ඒ නුග ගසේ ආලෝකයක් තිබෙන බව අම්මා කීවා. ඒ එළිය වෙන කාටවත් පෙනුණේ නැහැ. අම්මා මේ එළිය ගැන කියන කොට තාත්තා බණිනවා. “බොරු කියන්න එපා බං. එහෙම එළියක් තියෙනවා නම් අපටත් පෙනෙන්න එපා යැ.

උඹට පෙනෙනවා නම් කියාපං අපටත් පෙනෙන්න කියලා” කියා තාත්තා අම්මාට බැන්නා. එතකොට මට වයස අවුරුදු අටයි.

මට වයස අවුරුදු දහ හතරේ දී 1992 දෙසැම්බර් මාසයේ එක්තරා දවසක රාත්‍රී 7 ට පමණ නාගයෙක් කෑ ගසමින් අපේ ගේ වටා යන්න හිටියා.

ඒ සද්දෙ හඳුනාගත්ත අහල පහල අයත් එදා අපේ ගෙදරට ආවා.

ගෙදර පසුපස උණ වැටිය ළඟින් ඊට පහුවදා අම්මා එළියක් දැක්කා. එදා අපි හැම දෙනා ම ඒ එළිය දැක්කා. තරමක් කිට්ටු කර බලන විට ඒ එළිය විහිදුණේ ගලකින්. කලින් දවසේ කෑ ගැසු නයාගෙ නාග මාණික්‍යය වෙන්න ඇති කියලා තාත්තා කීවා. පසු දා උදේ තාත්තා ඒ එළිය තිබුණු තැන එළි පෙහෙළි කර සුද්ධ කළා.

එදා රාත්‍රි ඒ එළි පෙහෙළි කළ තැන අර එළිය තිබුණා. අම්මා දැකලා අපටත් පෙන්නුවා. අපිත් දැක්කා. සතියක් විතර හැමදාම රාත්‍රි 7 ට විතර මේ එළිය දිස්වුණා.

නිල් පාට, රතු පාට, කහ පාට ආලෝක කිරණ පිහිදුණා. දවසක් තාත්තා ඒ එළිය තියෙන තැනට ගියා. කෝටුවක් අරගෙන ආලෝකය විහිදුණු ගල කෝටුවෙන් ස්පර්ශ කළා. එතකොට ඒ ගලෙන් අළු වගයක් හැළුණා. එළිය නොපෙනී ගියා.

තාත්තා පොඩි කුප්පියකට ඒ අළු ටික අරගෙන ඇවිත් ගෙදර බුදු පහන ළඟින් තිබ්බා. ඒ අළු හරිම සුවඳයි. මමත් ඒ සුවඳ බැලුවා.

නැවතත් සමහර දාට ඒ එළිය පෙනෙන්න තිබුණා. ඒ ආලෝකය ළඟ අර නාගයාත් සිටියා. අසල්වැසියෝත්, නෑදෑයෝත් මේ එළිය බලන්න ආවා. ගමේ ප්‍රසිද්ධ වුණා. අපි වැඩ කළ කුඹුර අපේ සීයාට (තාත්තගෙ තාත්තාට) අයිති එකක්.

දවසක් සීයා කීවා “මේ කුඹුර මගේ නිසා ඒ එළිය දෙන ගලත් එයාටයි අයිති.” කියලා. ඊට පස්සෙ සීයා කුඹුරයි බුලත් කොටුයි බලෙන් ම ආපහු ගත්තා. ඊට පස්සේ තාත්තා පිටස්තර කුලී වැඩට ගියා. මේ ඔක්කොම කරදර ආවේ ඔය එළිය ආවාට පස්සෙයි කියා ගෙදර රංඩුත් ඇති වුණා.

දවසක් තාත්තා ගෙදර නැති රාත්‍රියක මේ ආලෝකය ගේ ඉදිරිපිට සමන් පිච්ච වැලට ආවා. (එතකොට මට වයස 16 යි) අද නම් මේ ආලෝකය අල්ලා ගන්නවා කියා අම්මා එතනට ගිහින් ඒ එළිය අතට ගන්න හැදුවා. ඒත් ඒක කොහොමවත් අල්ලන්න බැරි වුණා. එහාට මෙහාට පනින්න වුණා. ඊට පස්සේ අම්මා ඒ උත්සාහය අත් හැරියා.

මේ අතරේ නාගයාත් අපේ ගෙදරට ආවා. ගියා. සමහර වේලාවට ගේ ඇතුළටත් ආවා.

දැන් ඒක සාමාන්‍ය දෙයක් බවට පත් වෙලා. අපි නයාට බයත් නෑ. නයා අපට බයත් නෑ. මේ අතරේ අම්මලා දේවාල ගානේ සාස්තර අහන්නත් ගියා. ඒ හැම තැනකින් ම කියැවුණේ අම්මාට වටිනා දෙයක් ලැබෙන්න තියෙනවා. ඒක නියමිත වේලාවට ලැබේවි කියා.

මේ විස්තරයට සම්බන්ධ කුලියාපිටියේ නිවසේ අය පස් පවෙන් වැළකී ජීවත් වූවෝය. මස්, මාළු, කරවල, බිත්තර ආහාරයෙන් වැළකී සිටියහ. උදේ හවස තෙරුවන් වන්දනා කළ සැදැහැවතුන් ය. මෙවැනි අයගේ දිවි පැවැත්මට ආශීර්වාද කිරීම සඳහා පින්වත් ගුප්තාත්ම පැමිණිම සොබාවයකි.

නුගේගොඩ, ගංගොඩවිල, පැඟිරිවත්තේ පදිංචි කේ. ඩබ්ලිව්. කපිලරත්න මහතා ද එවැනි දැහැමි දිවි පෙවෙතක් ගෙවන්නෙකි.

ඔහුගේ නිවසට ද එවැනි ආලෝක පැමිණේ. ඩිජිටල් කැමරාවකට හසු වූ ඡායාරූප අපි ඔබට ඉදිරිපත් කරමු.

යහපත් යැයි සැලකිය හැකි ගුප්තාත්ම මිනිසා කරා පැමිණෙන්නේ ඒ නිවසේ ඇති පිරිසුදුකම හා පුද්ගලයන් ගේ ඇති බාහිර අභ්‍යන්තර පිරිසුදුකම නිසා ය.

මෙයින් සිදුවන්නේ පන්සිල් ආරක්ෂා කරන පුද්ගලයා තව තවත් ධර්ම මාර්ගයේ ඉදිරියට යැවීමට උදව් කිරීමකි. මෛත්‍රී කරුණාබර ජීවිතවලට, පරාර්ථයට යොමු කොට මාරක අපල උපද්‍රව වළක්වා ඔහුගේ හෝ ඇගේ පරලොව දියුණුව ද සලසා දීමකි.

වර්තමානයේ සිදු වූ හා සිදු වෙමින් පවතින විපත් බොහෝ ය.

රූපවාහිනී නාලිකාවල විදේශ ප්‍රවෘත්ති දෙස බලන විට ජල විපත්, සුළි සුළං විපත්, හදිසි අනතුරු, යුද විපත් බොහෝ ය. මේවා සියල්ල කර්මයට ම බාර දී සිටිය යුතු නැත. මේවා බල තණ්හාවෙන් පෙළෙන බලවතුන් ගේ ක්‍රියා (කර්ම) නිසා සිදු වේ.

ඒවායේ විපාක බාහිර ලෝකයාට ද විඳීමට සිදු වී ඇත. සුනාමිය ද එවැන්නකැයි නොකියන්නේ කෙසේ ද? 2010 ජුනි මාසයේ පළ කළ “ප්‍රබෝධය” සඟරාවේ 6 වැනි කලාපයේ 4 සහ 5 වැනි පිටුවල මෙසේ සඳහන් වෙයි.

“හයිටි රාජ්‍යයේ මෑතක දී සිදු වූ භූමි කම්පාවෙන් දෙලක්ෂයකට අධික පිරිසක් මරුමුවට පත් විය…

රුසියාවේ තොරතුරු අනුව හයිටි රාජ්‍යයේ ඇති වූ මෙම භූමි කම්පාව ඇමෙරිකාවේ කෘත්‍රිම භූමි කම්පා පර්යේෂණය සඳහා භාවිතා කළ ආයුධයක් තම පාලනය ඉක්මවා යෑමෙන් ඇති වූවක් බවට අගමැති පුටින් මහතාට රහස් වාර්තාවක් ලැබී ඇත…

අලුත්ම වාර්තාවලට අනුව ඇමෙරිකාව මෑතක සිට (Tesla Electromagentic Plus ටෙස්ලා ඉලෙක්ටෝ මැග්නටික් ප්ලස්(Plasma) ප්ලස්මා, (Sonic) සෝනික් වැනි තාක්ෂණ ක්‍රම භාවිතා කරයි… පොළව යට මෙවැනි පරමාණු පිපිරීම් සිදු කරයි. මේ පිපිරීම් රික්ට් මාපක 7.4 ක් වේ. (මූලාශ්‍රයhttp://www.gather.com)

උල්කාපාතයක් පෘථිවියේ හැපී ජීවිත විනාශ වීම, යුද ගැටුම්, මාරාන්තික රෝග, උණුසුම ඉහළ යෑම, විෂ වායු නිකුත් වීම, අයිස්කඳු දියවීම, නාය යෑම් ගිනි කඳු පිපිරීම්, ලැව් ගිනි, රිය අනතුරු ආදි අපල උපද්‍රවවලින් මිනිසා බේරා ගැනීම සඳහා ජුලි මස 25 වැනි දින, ඇසළ පෝදා රාත්‍රි 9.10 ට කුකුල්පනේ සුදස්සි හිමියන්ගේ උපදෙස් අනුශාසනා පරිදි පෝරුවදණ්ඩ ආධ්‍යාත්මික පර්යේෂණ මධ්‍යස්ථානය (034-2255214 – 077- 3761333) “සත්‍ය ක්‍රියාවක්” පවත්වති.

විදේශ රටවල් ද දැනුම්වත් කරමින් පවත්වන මෙම සත්‍ය ක්‍රියාවට ජාති ආගම් බේදයක් නැතිව ඔබට ද සම්බන්ධ විය හැකි ය.

ඔබ කළ යුත්තේ ජුලි 25 දින රාත්‍රී 9.10 ට කොහේ හිටියත් දෑස් පියාගෙන සිත එක්තැන් කොට මිනිස් ජීවිත බේරා ගැනීම සඳහා මගේ ආධ්‍යාත්මීය ශක්තිය ද විශ්වයට එකතු කරමියි යන්න අධිෂ්ඨාන කොට තමන් විසින් කරන ලද කුසලයක් සිහිපත් කරන්න. ඒ සත්‍යයේ බලයෙන් මිනිස් ජීවිත ආරක්ෂා වේවා.

මිනිසාට පැමිණෙන දුක් විපත් දුරු වේවා.

මිනිසුන් ආරක්ෂා කරන්නට, දුක් විපත් වළක්වාලන්නට වෙහෙසෙන සත් පුරුෂයන් ගේ කායික මානසික ශක්තිය තහවුරු වේවා.

බාධක දුරු වේවා. මගේ කුසල ශක්තිය ද ඔවුන්ට සහාය වේවා. දායක වේවා යි සිතන්න. නැවත නැවත සිතන්න.” යැයි සුදස්සී හිමියෝ ජනතාවගෙන් ඉල්ලා සිටිති.

කුලියාපිටිය ප්‍රදේශයේ යක්විල දඹගහගෙදර නිවසකට ආලෝකයක් පැමිණීමත්, නාගයෙකු පැමිණීමත්, පිළිබඳ පසුගිය ලිපියෙන් විස්තර කළෙමු. එසේ ම මේ සිද්ධිවලට ප්‍රධාන වූ සුමනා ගමගේ මහත්මිය පේන අසන්නට ගිය තැන්වලින් “ඔබට වටිනා යමක් ලැබේවි” යැයි කියැවුණු බව ද ඇගේ දියණිය විජිතා රංගනී මහත්මිය අප සමඟ කීවාය. දැන් එතැන් සිට..

කුඹුරු ගොවිතැන් හා බුලත් වගාව ජීවනෝපාය කරගෙන සාමාන්‍ය ජීවිතයක් ගත කරමින් සිටිය දී මේ පවුලේ අයට ආලෝකයක් දිස්වීම නිසා මේ සිද්ධි ප්‍රදේශයේ ප්‍රචාරය වන්නට විය.

මේ ආලෝක වඩාත් දිස්වූයේ කුඹුරේ බැවින් රංගනී ගේ සීයා මේ ආලෝකය (නාග මාණික්‍ය) අයිති මට යැ”යි කියා රංගනීගේ පියා වැඩ කරමින් සිටි කුඹුරු ආපසු ලබාගත්තේය. මේ නිසා පිටස්තර කුළී වැඩවල යෙදෙන්නට පියාට සිදුවිය. මේ අසහනකාරී මානසිකත්වය සමඟ ශාරීරිකව ද දුර්වල වූ පියා රෝගාතුර විය. ඔවුහු ඔහුට හැකි පමණින් ඉහළම වෛද්‍ය ප්‍රතිකාර ලබා දුන්හ.

මේ අතර සුමනා (මව) බෝධි පූජා පවත්වමින් ද දේවාල ගණනේ පුද පවත්වමින්, ශාස්ත්‍ර අසන්නට ද ගියා ය. මේ පවතින තත්ත්වයන් අතරේ නාගයා ද නිතර ආවේය. නාගයාට කිසිවෙකු කරදර නොකළ අතර නායගාගෙන් ද කාටවත් කරදරයක් වූයේ ද නැත. “තමන්ට අයිති වස්තුවක් ලැබෙන්න තියෙනවා. ඒක වෙලාවට ලැබේවි යැ”යි සුමනාට කීප පොළකින් ම කියැවිණි.. ගිරිඋල්ල මුතුගල ප්‍රදේශයේ ස්ථානයකට ද සුමනා ගියා ය.

”ඔය ගෙදරට ධාතූ®න් වහන්සේලා වඩිනවා. ඒවාට වැඩ සිටින්නට සුදුසු තැනක් නැති නිසා ආපසු වඩිනවා. සමන් පිච්ච මල්, අරලිය මල් පූජා කර උදේට බලන්න. ධාතූ®න් වහන්සේ වැඩ සිටිනවා ඇති”යි එතැනින් කියැවිණි.

ඒ අනුව දිනක් ඇය කරඬුවක් ගෙනාවාය. එදින සමන්පිච්ච මල් වට්ටියක් පූජා කිරීමටම සුමනා ගමගේ සූදානම් වෙද්දී ආලෝකයක් සමඟ රන්වන් කුඩා දෙයක් (කැබැල්ලක්) මල් වට්ටියට ආවේය. ඒ සමඟ බලන විට කරඬුව ඇතුළතට ද ධාතූන් වහන්සේ විසිහතර නමක් වැඩම කොට තිබුණි. ගම් ප්‍රදේශයේ විහාරස්ථානවල ස්වාමීන් වහන්සේ පවා පැමිණ ඒ ධාතු බව සනාථ කළහ.

මේ නිවසේ අය මස් මාලු කරවල බිත්තර ආහාරයට නොගෙන එළවුළු ආහාර පමණක් භාවිත කරමින් පන්සිල් අකුරටම ආරක්ෂා කළ අතර, ධාතූන්වහන්සේ සඳහා අවශ්‍ය වතාවත් මැනැවින් ඉටු කළහ. මේ අතර ආලෝකය පැමිණීම ද සිදුවිය. දිනක් මේ ආලෝකය අම්මා (සුමනා) තවත් අයට පෙන්වද්දී රංගනී අසලට ද තවත් ආලෝකයක් ආවේය. එය රංගනී අම්මාට පෙන්වන විට ම අතුරුදන් විය.

මේ වන විට පියා රෝහල් ගතව සිටියේය. දිනක් පියාගේ අසනීපය ගැන කතාකරන්න පැමිණි ආච්චි සීයා දෙදෙනා සහ පියාගේ සහෝදරයෝ අම්මාට දොස් කියා බැණ වදිමින් “මේ ධාතු වැඩියාට පස්සේ තමයි ඔක්කොම කරදර” යැයි කියන්නට වූහ. ඒ අවස්ථාවේ අහල පහල උදවිය කීප දෙනෙක් ද එතැන සිටියහ.

අම්මා කේන්තියෙන් ගෙට ගොස් ධාතු කරඬුව ඉස්තෝප්පුවට ගෙනැවිත් එතැන සිටි හැමෝටම පෙන්නා “වීසි කරනවා” කියා කරඬුවේ පියන ඇරියාය. එවිට ම එහි තිබුණු ධාතූ®න් වහන්සේ අතුරුදන් වූහ. එතැන සිටි අයට හිස් කරඬුව පෙන්වා එය ගෙට ගෙන ගොස් තැබුවාය. මේ සිදුවූ දෙයින් ශෝකයට පත් රංගනී ගෙට වැදී අඬන්නට වූවාය.

මේ අවස්ථාවේ රෝහලේ සිට පැමිණි තාත්තා ගෙට ගොස් කරඬුව විවෘත කැර බැලීය. විනාඩි කීපයකට පෙර අතුරුදන් වූ ධාතූන් වහන්සේ නැවත කරඬුවට වැඩම කොට තිබුණි.

සියලු දෙනාම පුදුමයට පත් වූ අතර එයින් පසු කිසිවෙකු ඒ ගැන කතා කළේ ද නැත. ඉන්පසු දිනක නිවසේ ගිහි පිරිතක් කියැ වූ අතර එදා පිරිත් මණ්ඩපයට ද ධාතූන් වහන්සේ වැඩම කළහ. ඊට පසු සිදුවූ සිද්ධීන් රංගනී විස්තර කළේ මෙසේය.

”1994 අප්‍රේල් මාසයේ 13 වැනිදා රාත්‍රී 7.30ට විතර අපේ ගේ ඉදිරිපිට වෙල්යායේ මීටර් 50ක් විතර දුරින් මීටර් 10ක් විතර උඩින් උඩින් පෝය දාට පායන පුරා සඳ වගේ දෙගුණයක ලොකු ආලෝකයක් අපට පෙනුණා. 1995 අප්‍රේල් 13 දාත් ඒ වේලාවට ඒ වගේ ම පෙනුණා.

විනාඩි 15ක විතර කාලයක් ඒ ආලෝකය හැමෝට ම පෙනුණා. 1996 අප්‍රේල් 11 වැනිදා අපේ තාත්තා මියගියා. ඒ වන විට අපි අන්ත අසරණ තත්ත්වයට පත්වෙලයි හිටියේ. හොඳ ආර්ථිකයක් නොතිබුණු නිසා මගේ ඉගෙනීමත් නතර වුණා. තාත්තා නැති වුණාට පස්සේ අම්මයි මමයි පුංචියට කඩයක් පටන්ගත්තා.

කුඹුරු ගොවිතැනක් කරගෙන යම්තම් ජීවත්වුණා. මල්ලී පොළවල්වල එළවළු වෙළඳාමේ ගියා. තාත්තා අන්ත්‍රා වූ දවසේ ධාතූන් වහන්සේ අතුරුදන්වී තිබුණා.

සමහර දාට අර එළිය මිදුලේ පෙරළෙනවා. සීනු හඬ නඟමින් අහසට යනවා. ඔය වගේ දේවල් අපට සුපුරුදු දේවල් වුණා. තාත්තා ගේ මරණයෙන් මාස තුනකට පසු ධාතූන් වහන්සේ නැවතත් කරඬුවට වැඩියා. ගෙදර දිනපතා ආගමික වතාවත් කළේ මමයි.

1999 වර්ෂයේ මා විවාහ වුණා. සුරා සූදු දුම්පානයෙන් තොර දැහැමි මහත්මයෙකු සමඟ. මස් මාළු කරවල බිත්තර අපේ ගෙදර ආහාරයට ගත්තේ නැහැ. විවාහ වූයේ අනුරාධපුරයටයි. අම්මා මට කීවා ධාතූන් වහන්සේ අනුරාධපුරයේ අපේ නිවසට ගෙන යන්න කියා. මම මගේ සැමියා සමඟ සුදු හඳුන් කරඬුවක් අරගෙන ගිහින් එක් ධාතූ®න් වහන්සේ නමක් වඩමවාගෙන ආවා. එදා උදේ 6ට කුලියාපිටියෙන් අනුරධපුරය බලා පිටත්වන බස්රියට ගොඩවුණා.

ධාතු කරඬුව කාටවත් පෙනෙන්න තිබුණේ නෑ. බස්රිය ගමන් ආරම්භ කරන විට ම ඒ බස්රිය ඇතුළට ආලෝකයක් ආවා. බස් රියේ සිටි අය සාදුකාර දුන්නා. ගෙදර ඇවිත් බලන විට කරඬුවේ ධාතූන් වහන්සේ දෙනමක් වැඩ සිටියා. දැනට අවුරුදු දහයක් මම ඉතා ම ශ්‍රද්ධාවෙන් ඒ වතාවත් සිදු කරනවා.

කෙසේ නමුත් අපට ජීවත්වීමේ දී බොහෝ කරදර කම්කටොලු එළැඹුණා.

අපි දුක් මාන්සියෙන් හදාගත්ත නිවසත් අත හැර යන්න සිදුවුණා. අපි ජය ශ්‍රී මහා බෝධීන් වහන්සේ වෙත ගොස් බෝධි පූජාවක් පවත්වා (2006) සහනයක් ලබා දෙන ලෙස ඉල්ලා සිටියා. මගේ මහත්තයා වැඩ කරන්නේ නගර සභාවේ.

අපට තියෙන කරදර නගර සභාවේ අයත් දන්නවා. නගරාධිපතිතුමා අපට ජීවත්වෙන්න තාවකාලික නිල නිවාසයක් ලබාදුන්නා.

2007 අවුරුද්දේ සිට අම්මාට වරමක් ලැබී අඳුනකින් ශාස්ත්‍ර කියනවා. අම්මා ඒවා ඒ තරම් නොපිළිගත්තත් එයාට ඒවා කරන්න සිද්ධවුණා. දැන් මැති ඇමැතිවරු පවා ශාස්ත්‍ර අහන්න අම්මා ළඟට එනවා.

දැන් වසර තුනක පමණ සිට මගේ ළඟ කවුදෝ කෙනෙක් ගැවසෙන බව දැනෙනවා. ඡායා මාත්‍රයක් පෙනී නොපෙනී යනවා.

වේලාවකට කතා කරනවා ඇහෙනවා. රාත්‍රි සිහිනෙන් කතාකරනවා. වෙලාවකට කවුදෝ කෙනෙක් ඇඟේ හැපෙනවා වගේ දැනෙනවා. තවත් වේලාවකට මගේ ඇඟෙන් උණුසුම් දෙයක් ඉවතට ඇදී යනවා වගේ දැනෙනවා.

තවත් වේලාවකට මගේ අතින් හෝ කකුළෙන් අදිනවා වගේ දැනෙනවා. දවසක් මම මේ නොපෙනෙන බලවේගයට බැන්නා. “මෙන කරදරයක් ද මේ” කියා.

එදා බොහෝ වේලාවක් යන තුරු මට නින්දගියේ නෑ. කවුදෝ ඉතා වේගයෙන් මගේ කටට ගැහුවා. මට පුදුම වේදනාවක් එයින් දැනුණා.

මට දැන් අවශ්‍ය මේ තත්ත්වයෙන් මිදී පිරිසිදු බුදු දහම සොයාගෙන ඒ මාර්ගයේ යන්න” යැයි රංගනී කීවාය. (මේ සිද්ධිය තවමත් ගවේෂණ තත්ත්වයේ පවතින බව කරුණාවෙන් සලකන්න)

භූතාත්ම විවිධ ආකාරයෙන් මිනිසුනට විවිධ බලපෑම් කරන බව ආටානාටිය සූත්‍රය, කරණීය සූත්‍රය හා ධජග්ග සූත්‍රය හැදෑරීමේ දී පැහැදිලි වේ. එසේ ම මිනිසුනට එවැනි බලපෑම් කරන්නේ කවරහු ද? යන්න විමසා බැලීමේ දී බොහෝ විට එසේ බලපෑම් කරන්නේ සංසාර ගත ඥාතීහුම ය. මම අසවල් ;දවියා යැයි කීව ද මිනිසුන ගේ කිළිකුණු සහිත ශරීරවලට දෙවියෝ සම්බන්ධ නොවෙති.

මෙසේ භූ®තාත්ම බලපෑම් ඇති කරන්නේ ජීවත්වන මිනිසුන් කෙරෙහි ඇල්ම හා ද්වේශය හේතු කොට ගෙනය. ඊට අමතරව සමහර භූතාත්මයෝ තමන් ගේ අවශ්‍යතා ඉටු කැර ගැනීමට මිනිස් ශරීරවලට සම්බන්ධ වෙති.

ආදරය ආශාව නිසා ඇතිවන ඇල්මෙන් හෝ තරහ මරහ නිසා ඇතිවන ද්වේෂයෙන් හෝ ජීවත්වන මිනිසුන් කරා භූතයෙකු පැමිණෙන විට ඔහු සමඟ සිටින තවත් භූ®තයෝ ද පැමිණෙති.

මේ අතුරුගිරිය ශ්‍රී ඥානවිමල විපස්සනා භාවනා මධ්‍යස්ථානාධිපති ගස්නාවේ ඥානානන්ද මා හිමියන් වෙත ඉදිරිපත් වූ සිද්ධියකි.

ඔහු වැදගත් සමාජ මට්ටමක ජීවත්වන තරුණයෙකි. පියා මියගිය පසු ඔහුට රාත්‍රි කාලයට අමුත්තක් දැනෙන්නට විය. තමන් නිදන යහන අසල යමෙකු ගැවසෙන බවක් දැනෙන්නට විය. දිනක් ඔහු නින්දට යන විට ඩිජිටල් කැමරාවක් ළඟ තබාගෙන සිට රාත්‍රි අමුත්තක් දැනුණු සැණින් පින්තූරයක් ගත්තේය. ඔහු මදුරු දැළ ඇතුළත සිට එම පින්තූරය ගත් බැවින් ඡායාරූපය එතරම් පැහැදිලි නැත.

මේ ඡායාරූපයේ ඔහුගේ පියා යුරෝපීය ඇඳුමෙන් සැරසී සිටී. ඔහු සමඟ එවැනි ම ඇඳුමෙන් සැරසුණු තවත් විශාල පිරිසක් වූහ. ඒ ගැන මම ගස්නාවේ ඥානානන්ද හිමියන්ගෙන් විමසූවෙමි.”ඒ ප්‍රාණකාරයන් මිනිස් ලොව සිටියදී භාවිත කළ ප්‍රිය කළ ඇඳුම.

ඔහුගේ මිනියට අන්දා තිබුණු ඇඳුම. මරණයේදී සිරුරෙන් නික්ම ගොස් ආපසු තම සිරුර දැක ගන්නට හැකි තත්ත්වයක සිටියා නම් ඒ ඇඳුම මනෝකායට සම්බන්ධ වෙනවා. එසේ නැත්නම් ඔහු ප්‍රිය කළ ඇඳුම මනෝකායට සම්බන්ධ වෙනවා.

ඒ වගේ ම ඔහු (ප්‍රාණකාරයා) සමඟ සම්බන්ධ වන්නේ ද එවැනි ම සම මට්ටමේ ප්‍රාණකාරයෝ, භූ®ත ලෝකයේ ද ආගම් වශයෙන් දේශපාලන වශයෙන් කණ්ඩායම් හැදී සිටිනවා වගේ සමාජ තත්ත්වයෙන් ද කණ්ඩායම් හැදෙනවා. මේත් ඒ වගේ පිරිසක්” යැයි උන්වහන්සේ පැවසූහ.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: